Գնահատման համակարգի կիրառումը ֆիզիկական կուլտուրայի և մարզական ուղվածության դասերին նպատակ ունի՝ սովորողների մոտ պատկերացում ձևավորել սեփական կարողությունների և վարքային կանոների պահպանման վերաբերյալ: Գնահատումը, որպես մանկավարժական միջոց, պետք է ուղված լինի ի շահ սորորողի և չհանդիսանա պատժի միջոց։ Գնահատումը չպետք է լինի ուսուցչի կողմից կամայական, այլ տվյալ դեպքում, հիմք ունենա սովորողին ամբողջական բացատրություն տրամադրել։ Այս ամենից ելնելով, գալիս ենք այն եզրահանգմանը, որ պետք է ստեղծվի այնպիսի սանդղակ, որը կարտացոլի սովորողի ֆիզկուլտուրայի դասերին պատշաճ մասնակցությանը և գնահատականի ամբողջական պատկերացմանը։
1.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(ամսական նվազագույնը 10 դասաժամից ոչ պակաս) 4 միավոր
2.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(ամսական 5-9 դասաժամ) 3 միավոր
3.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(1-4 դասաժամ) 2 միավոր
4.Դասերին առանց համզգեստ ներկայանալը կամ դասերին չմասնակցելը ամբողջ ամիս 1 միավոր
5.Դասերին ակտիվություն դրսևորումը և մարզիչի հրահանգները պատշաճ կատարումը 2 միավոր
6.Դասերի ծրագրով նախատեսված մարզական հմտությունների ձեռքբերումը խաղի կանոններին համապատասխան, մարզաձևի հիմնական հնարքների կատարումը, նորմատիվ պահանջների կատարումը գնահատվում է 2 միավոր
7. Կրթահամալիրային ստուգատեսներին մասնակցությունը, քայլքերը, բարձրունքի հաղթահարումը, ռազմամարզական ճամբարներին և հեծանվաերթերին մասնակցությունը գնահատվում է 3 միավոր
8.Դասերից դուրս մարզական ակումբներին մասնակցությունը, լրացուցիչ կրթության խմբերում ընդգրկումը գնահատվում է 1 միավոր
9. Մարզական բարձր նվաճումների հասնելը (ՀՀ չեմպիոն, հավաքականի անդամ, միջազգային մրցաշարերին մասնակցելը) 1 միավոր։
One thought on “Ֆիզիկական կուլտուրայի և մարմնակրթության դասաժամի գնահատման առաջարկ”